Benito lavička Vertebra R
Sedací systém skládající se z jednotlivých prvků nebo "obratlů", který umožňuje stavbu architektonických souborů. Tvar prvku "obratle" může být rovný nebo zakřivený.
Kromě funkční a geometrické flexibility je lavička vyrobena z recyklovaného plastu získaného z městského tříděného sběru, 100% recyklovaného a recyklovatelného, ekologicky šetrného materiálu, odolného vůči špatným povětrnostním podmínkám a vodě. Materiál nevyžaduje údržbu a je příjemný na dotek.
ROZMĚRY
Ref. | A | B | C | H | H1 |
---|---|---|---|---|---|
UM322R | 1850 | 610 | 450 | 795 | 300 |
KOTVENÍ
Doporučené ukotvení: pomocí rozpěrných šroubů M10 v závislosti na povrchu a projektu.

VÝHODY A VYUŽITÍ
Lavičky z recyklovaného plastu jsou skvělým příkladem udržitelného veřejného mobiliáře, který může mít pozitivní vliv na životní prostředí a městský design. Zde jsou některé výhody a příklady využití laviček z recyklovaného plastu ve městě:
Výhody:
-
Udržitelnost: Použití recyklovaného plastu snižuje spotřebu nových surovin a pomáhá zamezit hromadění plastového odpadu.
-
Zachování přírodních zdrojů: Výroba recyklovaného plastu využívá méně energie a vody než výroba plastu z nových surovin.
-
Snížení odpadu: Vytvoření mobiliáře z recyklovaného plastu pomáhá omezit množství plastového odpadu na skládkách.
-
Odolnost a trvanlivost: Lavičky z recyklovaného plastu mohou být odolné vůči povětrnostním vlivům, rozkladu a hmyzu. Mohou vyžadovat méně údržby než jiné materiály.
-
Estetika: Lavičky z recyklovaného plastu mohou mít moderní design a estetický vzhled, který doplňuje městský prostor.
-
Dostupnost: Recyklovaný plast může být snadno získán z různých zdrojů, což zajišťuje stálou dostupnost materiálu pro výrobu.
Využití:
-
Parčíky a zahrady: Lavičky z recyklovaného plastu mohou být umístěny v parcích a zahradách, kde poskytnou pohodlné místo k odpočinku a relaxaci.
-
Náměstí a ulice: Na náměstích a ulicích mohou být lavičky z recyklovaného plastu umístěny jako součást veřejného prostoru.
-
Pláže a pobřeží: V blízkosti vodních ploch, jako jsou pláže a pobřeží, mohou být lavičky z recyklovaného plastu využity pro venkovní posezení.
-
Zastávky veřejné dopravy: U zastávek autobusů, tramvají a metra mohou lavičky z recyklovaného plastu nabídnout pohodlné čekání na spoje.
-
Cyklostezky: U cyklostezek mohou být lavičky z recyklovaného plastu využity jako místo pro odpočinek cyklistů.
-
Ekologická zařízení: Lavičky z recyklovaného plastu mohou být umístěny u sběrných nádob na tříděný odpad nebo u ekologických stanic.
-
Venkovní aktivity: Lavičky z recyklovaného plastu mohou být umístěny u sportovních areálů, hřišť a venkovních cvičebních ploch.
-
Umělecké instalace: Lavičky z recyklovaného plastu mohou být součástí uměleckých projektů a instalací ve veřejném prostoru.
Celkově vzato, lavičky z recyklovaného plastu jsou udržitelným a praktickým řešením pro veřejný mobiliář ve městě. Pomáhají zlepšit estetiku městských prostor a zároveň podporují snižování negativního vlivu na životní prostředí.
Doplňkové parametry
Kategorie: | VENKOVNÍ LAVIČKY A ŽIDLE |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

BENITO MĚSTKÝ MOBILIÁŘ
Společnost Benito byla založena v roce 1992, v roce, kdy Barcelona hostila olympijské hry. Tento historický okamžik měl obrovský význam nejen pro město samotné, ale i pro jeho obyvatele a mnoho lidí po celém světě. Na počest katalánské metropole se společnost Fundició Dúctil Benito rozhodla pojmenovat svou první lavičku „Barcino“.
Od svého vzniku se Benito neustále rozvíjelo a postupně se vypracovalo na největšího výrobce městského mobiliáře ve Španělsku a jednoho z nejvýznamnějších hráčů v celé Evropě. Dnes nabízí široké portfolio produktů zahrnující lavičky, odpadkové koše, zahrazovací sloupky, sportovní vybavení pro města a obce, skateparky, pumptracky, workoutové sestavy a další prvky městské architektury. Benito se zaměřuje na inovace, kvalitu a udržitelnost, čímž pomáhá utvářet moderní a funkční veřejný prostor pro současné i budoucí generace.
Jeden z významných segmentů je také cyklo infrastruktura a budování cyklostezek jakožto rozvíjející trend městské dopravy.